- Educació ambiental
- Itineraris guiats
- Visites guiades
Passejarem per camins ben florits i gaudirem de la descoberta d’una munió d’herbes medicinals i culinàries.
Entre bosc de Malhivern i el terme de Cànoves i Samalús
La Garriga
- Montseny
Y cada martes recibirás las actividades de los parques
Mostrando el intervalo 1 - 4 de 4 resultados.
Passejarem per camins ben florits i gaudirem de la descoberta d’una munió d’herbes medicinals i culinàries.
Passejada guiada pels boscos del Montnegre per conèixer les herbes de la ratafia. A càrrec de Cèsar Gutiérrez.
Activitat per conèixer les plantes més freqüents al paisatge mediterrani i els usos que n'han fet els pobles del Maresme des d'antic. Planta del mes: ullastre.
La Casa Nova de l'Obac, ubicada al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, obrirà les portes al públic el dissabte 24 de maig, per celebrar el Dia Europeu dels Parcs, per tots aquells que vulguin fer una visita al Santuari de les Abelles.
Mostrando el intervalo 1 - 4 de 4 resultados.
Este sitio web utiliza cookies
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad