- Educació ambiental
- Itineraris guiats
- Visites guiades

Visita guiada per anar a trobar els cavalls a les pastures, amb explicació etològica en què podreu conèixer i tenir contacte amb els cavalls lliures.
Olivella
- Garraf
Y cada martes recibirás las actividades de los parques
Mostrando el intervalo 1 - 7 de 7 resultados.

Visita guiada per anar a trobar els cavalls a les pastures, amb explicació etològica en què podreu conèixer i tenir contacte amb els cavalls lliures.

Itinerari guiat pels boscos del Montseny per observar l’esclat de la primavera: l’activitat animal, els ocells que arriben i els que se’n van, les primeres floracions i molt més.

En aquesta passejada veurem els masos on vivien els bandolers i descobrirem com va acabar el segrest de l’hereu Barata.

Visita guiada a l'exposició i acció artística participativa a càrrec de l'autora. Una celebració de pas de l'hivern a la primavera pels voltants de la Pahissa del Marquet.

La Guisla va néixer a Olèrdola l’any 1003. La seva picardia us ensenyarà els secrets antics de les plantes remeieres. Al final de l'activitat farem una manualitat que ens endurem de record.

En aquesta amena passejada podrem comparar el contrast entre basalts i granits, boscos i conreus, brolla i alzinar: el paisatge mediterrani en la seva esplendor i diversitat.

Acompanyats per un guia expert, descobrireu diferents espècies d’arbre, representatius del massís del Montseny. Aprendreu a reconèixer els arbres, afavorint la curiositat i l’observació.
Mostrando el intervalo 1 - 7 de 7 resultados.
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad