- Cursos i tallers

La capsa dels sentits és un espai per descobrir i redescobrir la natura. Activitats per activar els sentits i estimular una mirada reflexiva.
Sant Julià de Vilatorta
- Guilleries-Savassona
Y cada martes recibirás las actividades de los parques
Mostrando el intervalo 1 - 4 de 4 resultados.

La capsa dels sentits és un espai per descobrir i redescobrir la natura. Activitats per activar els sentits i estimular una mirada reflexiva.

Observació del cel a ull nu i amb telescopi. Dirigida per Inés Dibarboure, de Blau, el Planetari. Podrem contemplar la lluna creixent, Júpiter i Saturn. En el marc del programa cultural Viu el parc!

Vine a participar dels taller de construcció de joguines i de clauers amb material reciclat a càrrec de Talleretcraft. En el marc del programa cultural Viu el parc!

Concert del Duo Arrabal, tango en estat pur. Repertori intimista on només amb una veu, un acordió i una guitarra es passegen pels tangos de principis del segle passat fins a l'actualitat.
Mostrando el intervalo 1 - 4 de 4 resultados.
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad