Capçalera agenda

Garraf Actes i presentacions | Audiovisuals | Cursos i tallers | Expos. temporals
de maig
2021

Tres exposicions: Espai Fotogràfic Humberto Rivas, Espai Interdisciplinari i Espai Videogràfic Carles Hac Mor

fins al 31/07/2021

Horari d'inici: 10 h

Horari complet:
De divendres a diumenge, de 10 a 14 hores

Lloc: Vallgrassa, Centre Experimental de les Arts, Parc del Garraf, Begues
Vallgrassa, Centre Experimental de les Arts, Parc del Garraf, Begues
Parc del Garraf, Begues

Lloc de trobada: Vallgrassa, Centre Expeimental de les Arts.
Carretera Ratpenat a Plana Novella, Km. 7,5 - Parc del Garraf, Begues

Organitzadors: Brancal d'Art, S.L.

Telèfon: 93 744 06 565 / 619 56 74 76

A/e: jordi@jordialigue.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït