Capçalera agenda

Garraf Actes i presentacions | Audiovisuals | Expos. temporals | Itineraris guiats | Recitals
de març
2022

Tres exposicions: Espai Fotogràfic Humberto Rivas, Espai Interdisciplinari i Espai Videogràfic Carles Hac Mor

fins al 01/05/2022

Detall cartell

Horari d'inici: 10 h

Horari complet:
De divendres a diumenge, de 10 a 14 h

Lloc: Vallgrassa, Centre Experimental de les Arts, Parc del Garraf, Begues
Carretera del Rat-Penat a Plana Novella, Km. 7,5
Parc del Garraf, Begues

Organitzadors: Brancal d'Art, S.L.

Telèfon: 937 440 656 / 619 56 74 76

A/e: jordi@jordialigue.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Dues exposicions, un videoart i una obra del trimestre :
Espai Interdisciplinari: ''Anant i mirant/imaginari per a un repertori''. Interpretacions gràfiques d'unes cançons, Pintura. Homenatge al cantautor Alguerés Claudio Gabriel Sanna.
Espai Fotogràfic Humberto Rivas: ''COS I PAISATGE'' fotografies de Eugeni Prieto i Pau Guerrero.
Espai de Videocreació Carles Hac Mor: ''LES DITES DELS DITS (J.V. Foix ha dit).
L'Obra del trimestre: Vicenç Viaplana - Pintura

Categories: Garraf, Actes i presentacions, Audiovisuals, Expos. temporals, Itineraris guiats, Recitals,