Guilleries-Savassona Expos. temporals | Educació ambiental
de juny
2023

Exposició: l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona - Fira d'Herbes Remeieres

fins al 05/06/2023

Detall cartell

Lloc: Ajuntament de Vilanova de Sau

Vilanova de Sau

Organitzadors: Xarxa de Parcs Naturals - Diputació de Barcelona.

Telèfon: 938 847 888

A/e: en.guilleries@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

L'exposició incorpora diversos materials per explicar l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona amb elements interactius senzills i efectius.

De la mà del personatge de la fadrineta de Sau, la mostra apropa als visitants els elements del paisatge, la geologia, la vegetació, la flora i la cultura més destacables dels municipis del parc. També pretén sensibilitzar la població local i els seus visitants de la importància de conservar els ecosistemes i promou les activitats respectuoses amb el medi.

L'exposició s'estarà a l’ajuntament de Vilanova de Sau del 3 al 5 de juny en motiu de la 31a Fira d’Herbes Remeieres.

Categories: general, Guilleries-Savassona, Expos. temporals, Educació ambiental,