Capçalera agenda

de gen.

Exposició itinerant - L'Espai Natural de les Guilleries-Savassona

fins al 31/12/2020

Horari d'inici: oberta tot l'any

Horari complet:
Consulteu les itineràncies

Lloc: Diversos municipis de l'Espai Natural de les Guilleries-Sassona

Vilanova de Sau, Tavèronels, Folgueroles, Sant Julià de Vilatorta

Organitzadors: Xarxa de Parcs Naturals - Diputació de Barcelona.

Telèfon: 938 847 888

A/e: en.guilleries@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

L'exposició, recentment editada, incorpora diversos materials per explicar l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona amb elements interactius senzills i efectius. De la mà del personatge de la fadrineta de Sau, la mostra apropa als visitants els elements del paisatge, la geologia, la vegetació, la flora i la cultura més destacables dels municipis del parc.

També pretén sensibilitzar la població local i els seus visitants de la importància de conservar els ecosistemes i promou les activitats respectuoses amb el medi.

Itineràncies de l'exposició

De l'11 de novembre de 2019 fins al gener 2020, Folgueroles

Del 6 d'agost de 2020 al 30 de setembre de 2020, Sant Hilari de Sacalm

Requisits activitat:

L'exposició és itinerant per diversos llocs; consulteu el calendari d'agenda per veure les itineràncies.

Categories: Expos. permanents, Guilleries-Savassona, Act. de tot l'any, general,