Capçalera agenda

Guilleries-Savassona Educació ambiental | Passejades guiades | Itineraris guiats
d’abr.

Olors de natura. Passejada guiada

Joan Carles Rey

Horari d'inici: 9 h

Horari complet:
de 9 a 13 h

Lloc: .

Vilanova de Sau

Lloc de trobada: A l’oficina de l’Espai Natural de les Guilleries-Savassona, Vilanova de Sau

Organitzadors: Espai Natural de les Guilleries-Savassona

Telèfon: 938 847 104

A/e: info@herbolaridesau.com

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: de pagament

Preu: Adults, 3 euros; menys de sis anys, gratuït; menors entre sis i setze anys i majors de 65 anys, 2 euros.

Descripció:

Aquesta passejada llarga ens permetrà descobrir alguns racons propers al nucli de Vilanova de Sau des de dos punts d'observació oposats: la cinglera de Vilanova de Sau a l'Oest i la carena que separa la vall de Sau de les Guilleries a partir de la Riera Major. En aquesta època de l’any podrem observar la flora exuberant de l'Espai Natural.

Distància: 14 km.

Requisits activitat:

Cal fer inscripció prèvia.

Informació i inscripcions: Tel. 938847104, info@herbolaridesau.com

Públic: General

Cal dur calçat i roba còmodes i aigua.

Categories: Geologia, Guilleries-Savassona, Educació ambiental, Passejades guiades, Itineraris guiats,