Guilleries-Savassona Visites guiades
d’ag.

Visita guiada a l'església de Vilanova de Sau

Església de Santa Maria de Vilanova de Sau (Oficina de Turisme de Vilanova de Sau)

Horari d'inici: 18.00 hores

Horari complet:
18:00-19:00 hores

Lloc: Església de Santa Maria de Vilanova de Sau
Plaça Major, 2. Vilanova de Sau
Vilanova de Sau

Lloc de trobada: Davant de l'església de Santa Maria de Vilanova de Sau
Plaça Major, 2. Vilanova de Sau

Organitzadors: Lux Mundi Serveis Culturals

Telèfon: 620 13 12 11

A/e: otvilanovadesau@gmail.com

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: de pagament

Preu: 6 euros

Descripció:

Visita guiada a l’església de Santa Maria de Vilanova de Sau. A través de l’església de Santa Maria de Vilanova de Sau, descobrirem més sobre el seu municipi, el seu entorn, la seva gent, el seu origen, i la seva història. Places limitades. Es recomana reserva prèvia. Preu: 6 € per persona (menors de 10 anys gratuït). Visita adaptada seguint el protocol d’higiene i seguretat davant el Covid-19.És obligatori l’ús de mascareta.

Requisits activitat:

Categories: Guilleries-Savassona, Visites guiades,