Marina Fires i festes | Educació ambiental
d’abr.

La primavera a la serralada de Marina

Horari d'inici: 10 h

Horari complet:
de 10 a 14 h

Lloc: Masia de Can Miravitges i de l’Escola de Natura Angeleta Ferrer

Badalona

Organitzadors: Ajuntament de Badalona amb la col.laboració del Parc de la Serralada de Marina

Telèfon: 93 483 29 89

A/e: p.smarina@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: Familiar/infantil

Accés: gratuït

Descripció:

Aquest diumenge 22 d'abril se celebrarà a l’entorn de la masia de Can Miravitges i de l’Escola de Natura Angeleta Ferrer la tercera edició de “La primavera a la Serralada de Marina”. Es tracta d’una jornada participativa, que es farà de 10 a 14 hores, i que està adreçada a tots els públics amb activitats de sensibilització ambiental, on tothom que hi participi podrà conèixer els valors naturals i històrics de la Serralada de Marina en un matí ple d’activitats participatives.

Al llarg del matí hi haurà nombroses activitats com ara:
1. Itinerari ornitològic acàrrec de Xesco Macià
2. Taller d’anellament d’ocells a càrrec d’Aloc
3. Tèsting fotogràfic d’insectes i projecció de les imatges del dia a l’aula de l’Escola de Natura a càrrec d’Aloc
4. Itinerari botànic a càrrec d’Aloc
5. Itinerari papallones CBMS a càrrec d’Aloc
6. El Jardí de les papallones a càrrec de l’Escola de Natura «Angeleta Ferrer»
7. El jardí de les plantes aromàtiques a càrrec de l’Escola de Natura «Angeleta Ferrer»
8. Taller de la bassa a càrrec de l’Escola de Natura «Angeleta Ferrer»
9. El rusc d’abelles de can Miravitges a càrrec de l’Escola de Natura «Angeleta Ferrer»
10. Els amfibis i rèptils de la Serralada de Marina (A l’aula del camí dels cirerers de can Miravitges a càrrec del Grup de Recerca de l'Escola de la Natura de Parets del Vallès GRENP - Miloca)
11. Taller infantil i de joc constructiu a càrrec de l’Obrador de la Riera
12. Visita al poblat ibèric del Turó d’en Boscà a càrrec del Museu de Badalona
13. Visita a la masia de Can Miravitges a càrrec del Museu de Badalona
14. Audiovisual «El parc de la Serralada de Marina» a la capella de la Masia de can Miravitges a càrrec del Consorci del Parc de la Serralada de Marina – Diputació de Barcelona
15. Visita a la Mina de la Font del Pop a càrrec del Grup d’Espeleologia de Badalona
16. Racons sonors: sons de la Mediterrània a càrrec del Consorci del Parc de la Serralada de Marina - Diputació de Barcelona
17. Recepció - Punt d’informació i d’inscripció a les activitats de Medi Ambient de l’Ajuntament de Badalona
18. Alliberament de fauna salvatge recuperada a càrrec del Centre de Recuperació de fauna Salvatge de Torreferrussa i el Cos d’Agents Rurals
19. Punt d’informació de la Serralada de Marina – Oficina de Turisme de Badalona (Consorci del Parc de la Serralada de Marina - Diputació de Barcelona)
20. El parc a taula a càrrec del Consorci del Parc de la Serralada de Marina - Diputació de Barcelona
21. Espectacle infantil de final de festa

Requisits activitat: Es recomana accedir-hi en transport públic, amb les línies B24 i B27 de l’empresa Tusgsal i baixar a la parada de Can Miravitges o bé a la parada de la Residència Can Ruti per a Persones amb Discapacitat Psíquica. Un cop allà cal seguir la senyalització fins al punt de recepció, on s’informarà i s’oferirà la possibilitat d’inscriure’s a les diverses activitats.

Categories: Marina, Fires i festes, Educació ambiental, general,