Capçalera agenda

Organitzadors: Vidrà Cabagès

Telèfon: 938 551 255

A/e: ajuntament@vidra.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

El concurs, que es va iniciar l’any 2000, té lloc a Vidrà i hi participen pastors de tot l’estat espanyol. El mateix dia, també té lloc a Vidrà la Xl Fira Artesana.

9 h: Inici de la fira artesana

10 h: Concurs de gossos d'atura Especial Border Collie

Al llarg de tota la jornada hi haurà parades de productes artesans, activitats del món del pastor, servei de bar, carn a la brasa, entrepans...

Més informació: http://www.vidra.cat/