Montnegre-Corredor Passejades guiades

Organitzadors: Ajuntament de Vallgorguina

Telèfon: 629 591 218

A/e: info@turismevallgorguina.com

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: de pagament

Preu: Inscripció: 15€ (a l'inici de l'activitat se us donara un val de 15 €. Quan acaben us servira per dinar a qualsevol restaurant del municipi)

Descripció:

Veniu a conèixer la marxa nòrdica amb una ruta saludable guiada amb la nostra instructora Mireia Teixidó. És una manera de practicar exercici físic en un espai idoni com pot ser l’entorn de Vallgorguina.

L’Ajuntament de Vallgorguina duu a terme aquesta activitat per ajudar a reactivar la restauració, assumint el cost de l’activitat per així ajudar els restaurants del municipi.

Itinerari: Can Palomer – Can Mora – Can Poliva – Can Camps – Cal Paraire – Coll Senís. - 10 km - desnivell 300 m.

Requisits activitat:

Portar bastons de marxa nòrdica.
És molt important portar bastons específics per Marxa Nòrdica; no serveixen els de trekking. Tota persona interessada en llogar-los que ens ho notifiqui en el moment de fer la inscripció.

Material recomanat: barret o gorra  |  petit esmorzar o fruita.

Més informació: https://www.barcelona-discovery.com/ca/tours/marxa-nordica-per-vallgorguina/

Categories: Montnegre-Corredor, Passejades guiades,

Recursos.