Montnegre-Corredor Conferències | Educació ambiental | Passejades guiades

Plaça Serra de Marina s/n
08495 Fogars de la Selva

Organitzadors: Museu de la Pagesia de Fogars de la Selva

Telèfon: 937 644 288 (Museu) / 972 864 973 (Ajuntament)

A/e: fds.museu@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Arriba la nit i sembla que el temps s’atura. Aparentment, tot sembla tranquil, adormit, expectant a què els primers rajos de sol de l’albada donin pas, de nou, al moviment. Però és que, la nit, amaga molta vida!! Aixeca el cap i veuràs quina munió de ratpenats voleien sobre teu! T’agradaria saber més sobre aquests mamífers voladors tan desconeguts? Prepara’t, arriba la Nit de Ratpenats!!

La farem el dissabte 29 de juliol i consistirà en una xerrada i una petita passejada nocturna.

Durant la xerrada, ens ho explicaran tot sobre la biologia dels ratpenats, com es comporten, de què s’alimenten, quines són les principals espècies que hi ha i quin és el seu paper dins l’ecosistema. En acabar, agafarem un camí proper al Museu i, acompanyats d’una guia experta, els observarem i els escoltarem. Sí, sí, ho has sentit bé, podràs escoltar-los! Això serà gràcies a un aparell transformador de sons, que converteix els crits ultrasònics que emeten els ratpenats a una freqüència de so que els humans puguem escoltar. Segons el patró de sons, podem saber si estan caçant, orientant-se, aparellant-se... Fins i tot podem arribar a identificar l’espècie segons la freqüència de so emesa.

Requisits activitat:

Places limitades.

Inscripcions fins al 25 de juliol a fds.museu@diba.cat / 937 644 288

Més informació: http://museupagesiafogars.wordpress.com/

Categories: Montnegre-Corredor, Conferències, Educació ambiental, Passejades guiades,

Recursos.

CartellCartell