Montnegre-Corredor Educació ambiental | Itineraris guiats
de jul.

Passejada nocturna: La fauna de la nit

Museu de la Pagesia de Fogars de la Selva

Horari d'inici: 21 h

Horari complet:
de 21 a 24 h

Lloc: Museu de la Pagesia de Fogars de la Selva
Plaça Serra de Marina s/n
08495 Fogars de la Selva

Organitzadors: Museu de la Pagesia de Fogars de la Selva

Telèfon: 937644288 (Museu) / 972864973 (Ajuntament)

A/e: fds.museu@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:Quan es fa fosc i sembla que tot està adormit, una gran quantitat de vida omple els boscos i els camins del nostre entorn. T’agradaria conèixer de quins animals es tracta tot gaudint d’una passejada sota els estels? Prepara’t, que la nit t’espera!

Resseguirem un camí que transita per un entorn boscós, tot vorejant el volcà de Sant Corneli. Mamífers, aus i insectes seran els principals protagonistes. Deixarem enrere alguns conreus i masies i anirem a trobar un llac preciós, on de ben segur podrem observar-hi molta vida. Entrarem al màgic món de les papallones nocturnes, que podrem observar detingudament atraient-les amb un llençol i un punt de llum.

Requisits activitat:

Places limitades. Cal inscripció prèvia.

Portar llanterna.

Més informació: http://museupagesiafogars.wordpress.com/

Categories: fauna, Montnegre-Corredor, Biodiversitat, Educació ambiental, Itineraris guiats,

Recursos.