Capçalera agenda

Horari d'inici: 18 h

Lloc: Centre Cívic

Fogars de la Selva

Organitzadors: Museu de la Pagesia de Fogars de la Selva. Punt d'informació del Parc del Montnegre i el Corredor

Telèfon: 937 644 288 (Museu) / 972 8649 73 (Ajuntament)

A/e: fds.museu@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Des del Museu de la Pagesia hem organitzat una quina per recollir fons que destinarem íntegrament a la Fundació de la Marató de TV3, per tal que puguin ser distribuïts a projectes de salut mental, que és la temàtica d'enguany.

La quina constarà de 4 rondes en les que se sortejaran diversos productes i serveis que diverses empreses i comerços del municipi han donat altruistament. Els beneficis es donaran íntegrament a la Fundació de la Marató deTV3.

Requisits activitat:

Inscripció prèvia abans del 8 de desembre a fds.museu@diba.cat o al 937 644 288.

Més informació: https://museupagesiafogars.wordpress.com/

Categories: Montnegre-Corredor, Fires i festes,