Capçalera agenda

Organitzadors: Ajuntament de Vallgorguina

Telèfon: 629 591 218

A/e: info@turismevallgorguina.com

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: de pagament

Preu: 25€

Descripció:

Reconeixerem i identificarem les herbes remeieres que ens trobarem pel camí; ara mateix podem trobar saüc, hipèric, malva, plantatge, tripó…i moltes més, algunes de comestibles i altres que no. La Susanna ens explicarà com es recolecten, com s’assequen i com es guarden.
Realitzarem una tintura tradicional a plena natura, on descobriràs d’una manera senzilla com fer l’alcohol desinfectant, que tant utilitzem en aquest moments que ens toca viure.
Per finalitzar compartirem una tisana mentre conversem tranquil·lament sobre plantes i els seus usos

Requisits activitat:

Nens gratuït

Categories: Montnegre-Corredor, Educació ambiental, Turisme sostenible, Itineraris guiats,