Capçalera agenda

Plaça Serra de Marina, s/n
08495 Fogars de la Selva

Organitzadors: Museu de la Pagesia de Fogars de la Selva

Telèfon: 937 644 288 (Museu) / 972 864 973 (Ajuntament)

A/e: fds.museu@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Els elevats nivells de consum de la vida moderna estan omplint els nostres mars de plàstic i ocasionant una greu degradació dels ecosistemes. Els efectes ja es noten, també en forma de canvi climàtic, i no queda temps, cal actuar! Però, què podem fer-hi nosaltres?

A la xerrada sobre “Estil de vida Residu Zero”, veurem quin és l’abast de la problemàtica i donarem solucions a obstacles que podem trobar-nos en el nostre dia a dia. Tant si tens ganes d’introduir-te al moviment Residu Zero com si ja fa temps que recorres aquest camí, aquesta activitat és per a tu! Acompanya’ns!

Seguidament, farem un taller de Furoshiki per aprendre a embolicar regals amb teles. Ara que s’acosta Nadal, ens serà molt útil per disminuir el consum de paper i minimitzar els residus que se’n deriven, sovint impossibles de reciclar degut als components metal·litzats que contenen.

Requisits activitat:

Places limitades. Cal inscripció prèvia: fds.museu@diba.cat | 937 644 288

Més informació: http://museupagesiafogars.wordpress.com/

Categories: Montnegre-Corredor, Conferències, Cursos i tallers, Educació ambiental,

Recursos.

CartellCartell