Capçalera agenda

Montnegre-Corredor Visites guiades | Itineraris guiats | Passejades guiades
de maig

Passejant entre vinyes. Olors i colors de primavera

Cristina Chaves

Horari d'inici: 10 h

Horari complet:
de 10 a 13 h

Lloc: Recorregut: Ajuntament – Can Gol – Vinya d’en Gener – Sureda d’en Llobera – Ajuntament

Vilalba Sasserra

Lloc de trobada: Ajuntament de Vilalba Sasserra

Organitzadors: Escola de Natura del Corredor

Telèfon: 937 955 405 (info. i reserves)

A/e: enc@pangea.org

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: de pagament

Preu: adults, 3 euros; menors, entre 6 i 12 anys, 2 euros. 10% de descompte per a famílies nombroses i per als membres del Cercle de Voluntaris dels Parcs Naturals.

Descripció:

La vinya ha estat cabdal per a la cultura i la comprensió del paisatge mediterrani durant mil·lennis. La vinya aporta vi, colors, diversitat, suor, cultura i estimació per la terra. Al tercer mil·lenni, mentre el bosc recupera els seus antics dominis, la vinya malda per sobreviure. Aquí, més que enlloc, passat, present i futur es donen la mà.

Durada: 3 h

Requisits activitat:

És indispensable fer inscripció prèvia a l'Escola de Natura del Corredor: tel. 937 955 405

Cal dur calçat còmode per caminar i cantimplora amb aigua.

Si el temps no permet fer l’activitat en bones condicions, s’anul·larà la sortida.

Categories: general, Montnegre-Corredor, Visites guiades, Itineraris guiats, Passejades guiades,