Montseny Actes i presentacions
d’oct.
2019

Presentació de l'Associació Arremangades-Dones del Montseny. ACTIVITAT ANUL·LADA

XPN. Diputació de Barcelona

Horari d'inici: 16.30 h

Horari complet:
de 16.30 a 18 h

Organitzadors: Reserva de la Biosfera del Montseny i Ajuntament del Brull

Telèfon: .

A/e: p.montseny.rbiosfera@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Properament us informarem de la nova data de la presentació.

Us convidem a l’acte de presentació de l’Associació Arremangades, una iniciativa impulsada per dones de la Reserva de la Biosfera del Montseny, que sorgeix en bona part del treball fet durant l’elaboració del Pla d’Igualtat de gènere de la reserva, en què han participat algunes de les seves promotores. Compartim, per tant, els objectius i la il·lusió d’una iniciativa beneficiosa per a tot el territori.

L’Associació Arremangades es constitueix amb l’objectiu de fomentar l’empoderament de les dones de la reserva, fer visible el seu paper i el seu valor i de treballar per la inserció laboral de les dones, la conciliació de la vida familiar i laboral, la transmissió del patrimoni cultural i la cura del territori.

L’associació compta amb la complicitat del Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny i dels municipis que en formen part.

16:30 h: Acte de presentació de l’Associació Arremangades

18:00 h: Cloenda i refrigeri

Requisits activitat:

A efectes d’organització, necessitem que confirmeu la vostra assistència fent un correu a p.montseny.rbiosfera@diba.cat

Hi haurà servei de canguratge. Si us plau, indiqueu al correu si vindreu amb infants i de quines edats.

Categories: Montseny, Actes i presentacions, general,