Xarxa de Parcs Naturals Act. esportives

Organitzadors: Consorci per a la Defensa de la Conca del riu Besòs

Telèfon: 933 012 444

A/e: promocio@ciclisme.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

NOVA SORTIDA AL RIU TENES!

La gran NOVETAT de l'edició d'enguany és la creació d'una nova sortida al riu Tenes, concretament al terme municipal de Parets del Vallès. Els treballs de connectivitat i arranjament del tram final del camí fluvial d'aquest riu, duts a terme recentment, han permès sumar aquest nou recorregut (d'uns 22,5 km de distància) a la prova.

L'objectiu és fer créixer any rere any aquest riu de bicicletes i facilitar que hi puguin participar més ciclistes procedents de diferents municipis de la nostra conca.

GRAN FESTA FINAL DE L' ESPORT Per segon any consecutiu, la botiga Decathlon Port FòrumSant Adrià organitzarà una gran festa de l'esport al Parc Fluvial del Besòs, a la zona d'arribada, amb zumba, tallers i activitats per a tots els públics.

UN ITINERARI PLE DE VIDA Amb aquesta bicicletada popular, que Bicicletada popular, que pretén apropar la ciutadania a l'entorn fluvial del riu Besòs i dóna a conèixer indrets naturals i noves rutes i vies per a la pràctica esportiva i l'oci. Fundat l'any 1988, el Consorci del Parc Fluvial del Besòs ha aconseguit recuperar l'entorn fluvial de la Conca del Besòs, que ara gaudeixen diàriament molts ciutadans i ciutadanes. Bona mostra d'aquest èxit mediambiental és aquesta bicicletada popular, un itinerari acompanyat per les aigües del Besòs, plenes de vida.

Requisits activitat:

Informació i inscripcions gratuïtes a: www.besos.cat / www.ciclisme.cat

Categories: Xarxa de Parcs Naturals, Act. esportives, general,