Sant Llorenç-Obac Concursos | Educació ambiental | Expos. temporals
de maig

Concurs de fotografia de natura urbana

fins al 12/06/2022

Detall cartell

Horari d'inici: 00:00h

Lloc: Sant Vicenç de Castellet

Sant Vicenç de Castellet

Organitzadors: Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet

Telèfon: 936 930 611

A/e: svc.mediambient@svc.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Concurs per promoure l’observació de la natura urbana que forma part del nostre paisatge quotidià i descobrir-ne detalls que sovint passen desapercebuts pels nostres ulls en el nostre anar i venir atrafegat. L’objectiu és realitzar fotografies que plasmin la fauna i flora existent en el municipi, i que mostrin o exemplifiquin els comportaments de les diferents espècies i els seus beneficis per a la biodiversitat i la qualitat ambiental. Pot participar en aquest concurs qualsevol persona que sigui del municipi o de fora.
Hi haurà una única categoria. Les obres es podran presentar des del dia 30 de maig fins al dia 12 de juny del 2022.

Requisits activitat:

La participació en aquest concurs implica, per si mateix, l'acceptació de les bases i el criteri de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet, pel que fa a la resolució de qualsevol qüestió derivada de l'acció i de l'elecció dels guanyadors. L'incompliment d'aquestes bases per part dels concursants en comportarà l'exclusió.
Les obres guanyadores passaran a ser propietat de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet i podran ser publicades en qualsevol mitjà de premsa, publicitat i promoció d’esdeveniments, fent constar el nom de l’autor.

Més informació: https://www.svc.cat/actualitat/noticies/general/concurs-de-fotografia-urbana-en-el-marc-de-la-setmana-de-la-natura/

Categories: Sant Llorenç-Obac, Concursos, Educació ambiental, Expos. temporals,

Recursos.