Sant Llorenç-Obac Audiovisuals | Expos. temporals

Horari complet:
Divendres 9 i dissabte 10 de febrer, de 18 h a 20 h

Lloc: Casal de Cultura de l'Escola
Plaça de l'Ajuntament, s/n, edifici Escola
Rellinars

Organitzadors: Centre Excursionista Rellinars

Telèfon: 638 939 264

A/e: cerellinars@gmail.com

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Divendres tarda (de 18 h a 20 h) s'obre una exposició fotogràfica en el Casal de Cultura de l'Escola (Rellinars, plaça de l'Ajuntament, s/n). Dissabte a la tarda, en el mateix lloc i hora, es farà la presentació del llibre Vol de corb a l'Everest a càrrec del seu autor, Ramon Puig. Es projectarà un petit audiovisual amb imatges de paisatge del poble xerpa a la falta de les muntanyes més altes del món. Al final, es podrà adquirir el llibre signat i farem la cloenda de l'exposició fotogràfica, tot escoltant els comentaris que el propi autor ens farà d'aquestes imatges espectaculars i de les seves experiències de conviure amb el poble xerpa durant una llarga temporada a la zona del Khumbu (regió de l'Everest) amb l'objectiu de conèixer a fons les seves costums i modus de vida.

Més informació: https://cerellinars.cat/2024/01/17/presentacio-llibre-i-exposicio-fotografica-2/

Categories: Sant Llorenç-Obac, Audiovisuals, Expos. temporals,

Recursos.