caes

Sant Llorenç-Obac

Un parc viu: coneguem els seus habitants

Passejades guiades

20/09/2026

d'11 a 14 h aprox.

Acceso: de pago - adults, 4 euros / menors d’entre 6 i 16 anys, famílies nombroses i monoparentals, i persones de més de 65 anys, 3 euros / menors de 6 anys, gratuït.

Público al que va dirigida la actividad: General

.

Vacarisses

Lugar de encuentro: Casa Nova de l’Obac

Organizadores: CIMA (Centre d’interpretació del Medi Ambient, SL)

937 855 461

cima@cimaprojectes.com 

Bérénice Pellerin

Bérénice Pellerin

Descripció:

Itinerari guiat per descobrir la vida que dona forma al Parc Natural. Al llarg del recorregut observarem la varietat d’hàbitats i d’espècies que hi conviuen —des de les brolles i els boscos fins als espais rocosos— i entendrem com, tots junts, fan del Parc un autèntic mosaic de biodiversitat.

Distància: 4 km

Activitat recomanada pel Geoparc Mundial UNESCO de la Catalunya Central.


El parc ofereix el servei de Joëlette (cadira tot terreny dotada d’una única roda), que permet la pràctica del
senderisme a qualsevol persona amb discapacitat o amb mobilitat reduïda. Consulteu-ne la disponibilitat. Per a més informació sobre el servei de Joëlette, truqueu al telèfon 937 855 461 (feiners).


Requisitos actividad:

Reserves: és imprescindible inscriure-s’hi prèviament per tenir garantida la participació.
Cal dur calçat i roba còmodes i aigua.

Informació i inscripcions:
CIMA (Centre d’interpretació del Medi Ambient, SL)
Tel. 937 855 461, cima@cimaprojectes.com


compartir

Buscador de actividades





butlletí gaudim

Sugerencias, opinión
y redes sociales