Sant Llorenç-Obac Concursos | Educació ambiental | Expos. temporals

Organitzadors: Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet

Telèfon: 936 930 611

A/e: svc.mediambient@svc.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: gratuït

Descripció:

Concurs de fotografia per promoure l'observació de la natura del nostre paisatge quotidià i descobrir-ne detalls que sovint passen desapercebuts en el nostre anar i venir atrafegat. S'acceptaran fotografies de la fauna i la flora del municipi que mostrin o exemplifiquin els comportaments de les diferents espècies i els seus beneficis per a la biodiversitat i la qualitat ambiental. Les obres es podran presentar des del dia 22 de maig fins al dia 5 de juny del 2024 i el lliurament de premis es farà en el marc dels actes de la Festa Major d’estiu, on es podran veure exposades les fotografies participants.

Requisits activitat: Les obres es podran presentar des del dia 22 de maig fins al dia 5 de juny del 2024.
Consultar les bases al lloc web de l’Ajuntament.

Més informació: https://www.svc.cat/agenda/esdeveniments/

Categories: Sant Llorenç-Obac, Concursos, Educació ambiental, Expos. temporals,