Sant Llorenç-Obac Passejades guiades | Itineraris guiats
d’oct.

Els forns de calç de Matadepera

Horari d'inici: 11 h

Horari complet:
d´11 a 14 h

Lloc: Ajuntament de Matadepera
Pl. Ajuntament, 1
08230 Matadepera

Lloc de trobada: Ajuntament de Matadepera

Organitzadors: CIMA (Centre d'interpretació del Medi Ambient, SL)

Telèfon: tel. 937 855 461

A/e: p.santllorenc.obac@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: de pagament

Preu: adults, 3 euros; menors, entre sis i dotze anys, i majors de 65 anys, 2 euros. 10% de descompte per a famílies nombroses i per als membres del Cercle de Voluntaris dels Parcs Naturals.

Descripció:A principis del segle XX la producció de calç com a material de construcció era una de les principals activitats econòmiques a Matadepera. El forn de calç era la tecnologia que, en aquell temps, permetia obtenir la calç de la roca calcària. Amb aquesta excursió descobrirem alguns forns de calç que encara es conserven, així com també el seu funcionament.

Requisits activitat: Calçat adequat per caminar i roba adequada a l'època de l'any

Més informació: http://www.cimaprojectes.com

Categories: Passejades guiades, Geologia, Biodiversitat, Sant Llorenç-Obac, Itineraris guiats, general,