Sant Llorenç-Obac Passejades guiades | Act. de tot l'any | Rutes, travesses i marxes | Itineraris guiats | Visites guiades
de maig

Passejada guiada. Flors i jardins modernistes

Arxiu Terrassa Turisme

Horari d'inici: 11 h

Horari complet:
d'11 a 13 h aproximadament

Lloc: Casa Alegre de Sagrera, carrers de la ciutat i CDMT (Centre de Documentació i Museu Tèxtil)

Terrassa

Lloc de trobada: Casa Alegre de Sagrera
Font Vella, 29-31

Organitzadors: Servei de Turisme de l'Ajuntament de Terrassa

Telèfon: 937 397 019

A/e: turisme@terrassa.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: de pagament

Preu: 8 € adults; 5,6 € persones majors de 65 anys, famílies nombroses i Carnet Jove. Consulteu altres descomptes.

Descripció:La inspiració en la natura!
Us heu fixat mai en la quantitat d’elements naturals que decoren les façanes, interiors i jardins de les cases, els teixits de la llar i els vestits i complements modernistes? De ferro, de pedra, de vidre, de ceràmica, esgrafiades, brodades, llavorades, aplicades, estampades... Avui fixem la mirada en les flors i plantes més representades i transformades pels artistes del Modernisme. Una preciosa obsessió per “domesticar” la natura, present al jardí de la Casa Alegre de Sagrera, als carrers de Sant Pere, del Teatre i de Sant Pau, a la Casa Coll i Bacardí (Casa Baumann) i, sobretot, a l’espai Modernisme del Centre de Documentació i Museu Tèxtil (CDMT). Ens acompanyes a descobrir-la?

Requisits activitat: Cal fer reserva prèvia

Més informació: http://visitaterrassa.cat/flors-i-jardins-modernistes/

Categories: Sant Llorenç-Obac, Passejades guiades, Act. de tot l'any, Rutes, travesses i marxes, Itineraris guiats, Visites guiades, general,