Guilleries-Savassona | Xarxa de Parcs Naturals Cursos i tallers

Lloc: Pavelló esportiu municipal
Av. Sant Llorenç, 80
Sant Julià de Vilatorta

Organitzadors: Meteovilatorta, Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta i Viu el Parc

Telèfon: 938 122 179

A/e: godayolsr@vilatorta.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: Familiar/infantil

Accés: gratuït

Descripció:

Un any més, Meteovilatorta, amb el suport de l’Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta i el cicle Viu el Parc de Diputació de Barcelona, ha preparat diverses activitats per participar en aquesta nova edició de la Setmana de la Ciència, que és una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.

Dijous 16 de novembre

15 h: Saps com reciclar residus i cuidar el medi ambient? L’escoestació de reciclatge de residus situada a la plaça de Catalunya ens mostrarà tot jugant com hem de fer un bon reciclatge dels nostres residus amb l’objectiu de vetllar pel medi ambient.
Dissabte, 18 de novembre

11 h: Vols convertir-te en un home del temps? Entendre l’atmosfera a través d’exemples pràctics per explicar de forma pedagògica i didàctica el seu funcionament amb experiments i activitats amb aparells al pavelló municipal d’esports

18.00: Impressionats per la natura.Taller d’estampació amb elements naturals. ‘Impressionats per la natura’ és un taller on es treballaran tècniques d’impressió utilitzant els elements que la natura ofereix. Es poden fer servir vegetals, fruites, fulles, flors o branques, al pavelló municipal d’esports.
Diumenge 19 de novembre

11 h Història, funcionament i construcció de rellotges de sol.
12 h Visita guiada al conjunt gnomònic anomenat Angel de la Concòrdia, que està format per cinc tipus de rellotges de sol, situat al pavelló municipal d’esports.

Més informació: http://www.vilatorta.cat/actualitat/noticies/2017-11-12-setmana-de-la-ciencia-2017.html

Categories: Guilleries-Savassona, Cursos i tallers, Xarxa de Parcs Naturals, general,