Xarxa de Parcs Naturals Jornades tècniques
de nov.
2017

Jornada tècnica "Com puc dinamitzar i implementar la custòdia del territori al meu municipi?"

Horari d'inici: 9.30 h

Horari complet:
de 9.30 a 14 h

Lloc: Edifici de la Diputació de Barcelona. Sala d’actes de l’Edifici del Vagó
C/ Urgell 187

Organitzadors: Diputació de Barcelona

Telèfon: 938 866 135

A/e: info@xct.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: Científic/estudiós

Accés: gratuït

Descripció:

La custòdia del territori és una estratègia útil per a conservar i gestionar els espais naturals més propers, ja siguin agraris, forestals, fluvials o espais verds urbans. Pot fer entendre a la població local que la conservació del territori no és solament responsabilitat de les administracions, sinó que també pot, i ha de ser, un objectiu compartit amb la societat civil.

Els ens locals, com a administració més propera als ciutadans, podeu tenir un rol important com a dinamitzadors i promotors de la conservació del patrimoni natural del vostre municipi a través de la custòdia del territori. En aquest sentit, els ens i les entitats locals disposeu de característiques apropiades per al desenvolupament de la custòdia municipal: el bon coneixement del territori, la proximitat a les persones - especialment en municipis petits - , la capacitat de gestió integral i la disponibilitat de competències en àmbits com el medi ambient, l’urbanisme i el paisatge.

Podeu consultar tot el programa aquí

Requisits activitat:

L’entrada és gratuïta, però cal fer la inscripció prèvia a través d’aquest formulari o a info@xct.cat.

L’aforament és limitat..

Categories: Biodiversitat, Xarxa de Parcs Naturals, Jornades tècniques, general,