El programa anual Passejades guiades són sortides que s'adrecen a un públic general i familiar que permeten conèixer, a través del guiatge d'experts coneixedors del territori, el ric patrimoni natural i cultural dels espais naturals de la Xarxa de Parcs Naturals. Hi ha sortides d'observacions nocturnes, d'aus migratòries i aus nidificants, sortides dedicades al paisatge geològic, a la fauna i la flora, i sortides de descoberta del patrimoni construït i de la petjada de l'ésser humà en el territori.
Pots descarregar-te el PDF del programa complet o resumit, o consultar el calendari per data i parc que trobaràs més avall.
L’Illa és la vall que drena el vessant nord del Corredor i alimenta la riera de Ca l’Arenes, una de les més riques i interessants de la muntanya. Hi viuen una munió de bolets, equisets, falgueres, molses, hepàtiques, algues i líquens, que hi troben un santuari al seu redós.
22/10/2017
10 h
Pont de Can Freginals – Riera de L’Illa del Trull – Creu d’en Catafau – Església Vella – Sureda del Ram – Pont de Can Freginals Vilalba Sasserra
Passejada tardoral per conèixer la realitat, el present i el futur dels castanyers, un dels arbres emblemàtics de Viladrau i el Montseny dins el marc de la Fira de la Castanya de Viladrau. Descobriu els castanyers a partir de la vostra pròpia experiència amb el guiatge d’un expert.
Ciuret és un petit nucli que forma part del municipi de Vidrà i que està format per un conjunt de masos i l’església de Santa Llúcia. El seu clima humit i els seus paisatges plens de prats de pastura fa que molts coneguin aquesta zona com la Suïssa Catalana.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat