El programa anual Passejades guiades són sortides que s'adrecen a un públic general i familiar que permeten conèixer, a través del guiatge d'experts coneixedors del territori, el ric patrimoni natural i cultural dels espais naturals de la Xarxa de Parcs Naturals. Hi ha sortides d'observacions nocturnes, d'aus migratòries i aus nidificants, sortides dedicades al paisatge geològic, a la fauna i la flora, i sortides de descoberta del patrimoni construït i de la petjada de l'ésser humà en el territori.
Pots descarregar-te el PDF del programa complet o resumit, o consultar el calendari per data i parc que trobaràs més avall.
Matinal tardoral a Viladrau per descobrir i vivenciar la tardor. Una passejada familiar que us farà viure les castanyedes del Montseny de manera responsable, diferent i única, en el seu moment culminant. Ens aproparem per mitjà d’anècdotes, contes i llegendes a una cultura lligada a les castanyes i castanyers.
24/10/2020
11h
Viladrau. Parc Natural del Montseny Sortides des de l’Hotel Bofill, C/ Sant Marçal, 2 17406 Viladrau Viladrau
- ACTIVITAT ANUL·LADA - Ruta inclusiva al llarg de l'itinerari adaptat de la Casa Nova de l'Obac i en el qual intervenen dos actors i un educador ambiental.
24/10/2020
17.30 h
Casa Nova de l'Obac B122 Ctra. de Terrassa a Rellinars, Km 10 Terrassa
- ACTIVITAT ANUL·LADA - Itinerari inclusiu i teatralitzat que es realitza al llarg del recorregut adaptat de la font del Frare, vorejant la riera de Santa Fe, al Parc Natural del Montseny.
24/10/2020
12 h
Centre d'Informació Can Casades Ctra. BV-5114 de Sant Celoni a Viladrau, km 21 Santa Fe de Montseny
Aprendrem a reconèixer, recol·lectar amb cura i utilitzar aquelles plantes aromàtiques i medicinals que ens envolten. Segur que en són moltes més de les que us imagineu! (Sortida relacionada amb el monogràfic del dia següent.)
Paisatges suaus, mosaic de camps, prats i boscos d’una riquesa sorprenent i una bellesa tranquil·la. Espais per ser redescoberts i una de les alzines més grans de la muntanya.
24/10/2020
10 h
Recorregut: Les Passadores – Font del Ferro – Can Ferrerons – Les Passadores. Sortida apta per a Joëlette. Consulteu disponibilitat. Dosrius
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat