- Educació ambiental
- Voluntariat

Ctra. de Sant Cugat, 114-132
Barcelona
- Collserola
Y cada martes recibirás las actividades de los parques
Mostrando el intervalo 55 - 72 de 94 resultados.

Des de l’Observatori situarem els planetes a escala. Prendrem consciència de l’espai interplanetari i de com es veuen el Sol i els planetes des de qualsevol altre.

Recorregut a peu per diversos paratges de Granera durant el qual coneixerem plantes silvestres i els seus usos medicinals i gastronòmics.
Espectacle de contes i cançons per a infants a càrrec de Fefe i Cia, que ens convidarà a obrir la seva maleta i participar de les històries i cançons que hi descobrirem.

En l’exposició es podrà veure la trajectòria artística del grup des dels orígens fins a l’actualitat, i el dia de la inauguració es farà una acció presencial.

Passejada poètica a càrrec de Lluís Calvo i Meritxell Nus. Acompanyament musical de Gerard Segura (guitarra acústica), de Vàlius i El Pèsol Feréstec.

Recorregut des del poble de Mura fins a la cova, amb l'acompanyament d'un guia, amb interpretació del patrimoni durant el recorregut i a l'interior de la cova.

Quina és la història de l’antic poble de Sant Romà de Sau, ara submergit sota les aigües del pantà i com es va produir el canvi que transformà per sempre el paisatge de la vall.

"Dislèxia" és un viatge a través d'obres en què la paraula escrita es converteix en l'epicentre de la creativitat i ens convida a repensar en el poder de les paraules en el món de l'art.

Els quatre músics del grup Semproniana ens delectaran amb un concert de música folk popular a l'aire lliure. Hi haurà un berenar de primavera.
Una sessió idònia per conèixer el cel i els astres que pots veure aquesta mateixa nit i les següents, i perquè després continuïs practicant tu mateix.
Des de l’Observatori situarem els planetes a escala. Prendrem consciència de l’espai interplanetari i de com es veuen el Sol i els planetes des de qualsevol altre.


En Gès (kamele n’goni) i en Cels Burgès (guitarra) es troben per crear i compartir paisatges sonors.

Vine a conèixer la masia de Can Calopa i el projecte que està desenvolupant la Cooperativa l’Olivera, i allà, sota les estrelles, observarem el cel i parlarem del Triangle d’estiu.

Amb motiu del Dia Internacional d'Observació de la Lluna, el Centre de Documentació del Montseny-ciències naturals- organitza una activitat de planetari i observació de la Lluna amb la finalitat de destacar la importància del nostre satèl·lit i la seva influència sobre la Terra.

Donada la seva proximitat, la Lluna és l'astre més espectacular de tots. Amb el telescopi se'n veu amb tot detall la superfície. Us endureu una imatge inoblidable!
Mostrando el intervalo 55 - 72 de 94 resultados.
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad