- Educació ambiental
- Itineraris guiats
- Visites guiades
Experiència divertida per gaudir de les històries i llegendes lligades a l’aigua i a les fonts que hi ha a Viladrau i el Montseny, Parc Natural i Reserva de la Biosfera.
Viladrau
- Montseny
Mostrando el intervalo 91 - 102 de 102 resultados.
Experiència divertida per gaudir de les històries i llegendes lligades a l’aigua i a les fonts que hi ha a Viladrau i el Montseny, Parc Natural i Reserva de la Biosfera.
Celebrem el Dia europeu dels Parcs amb un taller en què els nens i nenes elaboraran saquets d'olor amb planta seca i fresca.
En el marc de la Fira d'Herbes Remeieres de Vilanova de Sau.
Versió catalana de l’exposició impulsada per la Societat Internacional de Planetaris (IPS) amb motiu del centenari de l’obertura del primer planetari al Deutsches Museum de Múnic.
Recorregut per la zona agrofluvial de Cubelles descobrint flora, fauna i especialment colònies d'abellerols.
Amb motiu del 20è aniversari del Centre de Formació Forestal Especialitzada (CFFE) es podrà visitar l’exposició "Emboscades. Dones i bosc" als jardins del Parc del castell de Montesquiu.
Visita guiada amb un especialista en què descobrirem les diferents espècies d’aus i mamífers que habiten a la desembocadura del riu Foix.
L'exposició mostra la diversitat i importància ecològica dels coralls actuals alhora que permet conèixer la seva evolució en els temps.
Peça que ens convida a reflexionar sobre la domesticació de l’entorn i a entendre el paisatge com un estat mental a través de la creació d’un brodat col·lectiu.
Mostrando el intervalo 91 - 102 de 102 resultados.
Este sitio web utiliza cookies
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad