- Itineraris guiats
- Educació ambiental

Seguint antics camins que uneixen la Floresta amb Molins de Rei trobarem un petit productor de mel on coneixerem les abelles de Melvida.
Consulteu en inscrivir-vos-hi
- Collserola
Y cada martes recibirás las actividades de los parques
Mostrando el intervalo 109 - 124 de 124 resultados.

Seguint antics camins que uneixen la Floresta amb Molins de Rei trobarem un petit productor de mel on coneixerem les abelles de Melvida.

Què necessitem per començar a observar ocells? Practicarem observant i escoltant els ocells més comuns de la serralada Litoral. Activitat relacionada amb la sortida del dia següent.

Inauguració de l'exposició "Aigües dobles al cim del Montcau'", un projecte del grup Sitesize. Instal·lació, vídeo, fotografia, dibuix, treball de camp i arxiu.

Mostra que recupera les vivències, oficis i saviesa de les dones més grans del poble de Montseny.

Mostra fotogràica Parc Serralada Litoral on trobareu les obres guanyadores i finalistes del concurs de l'any passat.

"Aigües dobles al cim del Montcau'" és el projecte que el grup Sitesize exposa a la Pahissa del Marquet. Instal·lació, vídeo, fotografia, dibuix, treball de camp i arxiu.

Concurs de fotografia que té com a objectiu captar el patrimoni humà i natural del massís del Montseny. La petjada de l’activitat humana sobre aquest territori.

16a edició del Concurs fotogràfic del Parc de la Serralada Litoral amb un tema únic: capturant el canvi climàtic. Termini de presentació fins al 13 de setembre!

Exposició fotogràfica del patrimoni arquitectònic del romànic al massís del Montseny. Policromies, talles, arquitectura, història i paisatge.

Aquest Sant Jordi et proposem un petit concurs literari en què en el relat hi ha d'aparèixer d’alguna manera el Montseny. Amb tres categories: infants, joves i adults. Participa-hi!

El Museu de Ciències Naturals de Granollers acull una exposició sobre el Permo-Trias per donar a conèixer com era el món fa 250 milions d'anys, just abans de l'aparició dels dinosaures.

Si t’agrada la fotografia i la natura, aquest és el teu concurs! El tema del concurs és "El Parc de la Serralada de Marina. Una terra antiga i viva". Pots guanyar premis de fins a 300€!
T'agrada pintar? T'agrada la natura? Vols conèixer i aprendre diferents tècniques artístiques? Aquest curs t'interessarà!
Sabies que els artròpodes conformen el grup més nombrós del regne animal? Contempla'ls i descobreix alguns dels secrets de la seva vida en aquesta activitat amb invertebrats vius.

Exposició sobre el patrimoni megalític del Montseny, Montnegre-Corredor i Serralada Litoral, amb fotografies, audiovisuals i reproduccions a escala real.
Mostrando el intervalo 109 - 124 de 124 resultados.
Recibe nuestros boletines de Parques, suscríbete a la agenda y al Informativo
Envíanos tus sugerencias, opina y visita nuestras redes sociales
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad