Farem un recorregut guiat per reconèixer les principals espècies que habiten en un entorn determinat, així com conèixer la biologia i ecologia de les papallones diürnes.
04/05/2024
10.30 h
Olesa de Bonesvalls Inici ruta: depuradora del municipi Olesa de Bonesvalls
En aquesta passejada aprendrem a conèixer les flors més comuns però també veurem que hi ha flors menys vistoses que tenen una funció molt important. Ens acompanyeu a gaudir-ne?
Deixem-nos seduir per l’important patrimoni modernista de la Garriga, pels seus camps d’oliveres retorçades i l’espectacular floració dels secans que l’envolten.
Partint de la música, aquest taller d'instruments va més enllà i ens endinsa en un viatge a l’edat mitjana: coneixerem la literatura, les llegendes i les xafarderies...
Els open caiac són caiacs insubmergibles amb gran estabilitat que ens permetran navegar amb total seguretat gaudint de l’entorn, alhora que adquirirem una tècnica adequada.
04/05/2024
11 h
Roc Roi Vilanova i la Geltrú Platja de Ribes Roges (Moll de Ponent s/n) Vilanova i la Geltrú
Recorregut per la zona agrofluvial de Cubelles, interpretant el paisatge i descobrint les diferents espècies de flora i fauna. Els dissabtes al vespre.
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad