- Concerts
- Festivals i espectacles

Festa, quina festa!, animació infantil a càrrec d’en Moi Aznar. Viu el Parc és una magnífica oportunitat per descobrir el Parc de Sant Llorenç de Munt i l'Obac . Vine a gaudir-ne!
Talamanca
- Sant Llorenç-Obac
Y cada martes recibirás las actividades de los parques
Mostrando el intervalo 1 - 14 de 14 resultados.

Festa, quina festa!, animació infantil a càrrec d’en Moi Aznar. Viu el Parc és una magnífica oportunitat per descobrir el Parc de Sant Llorenç de Munt i l'Obac . Vine a gaudir-ne!

Farem un petit itinerari i anirem realitzant diferents activitats per entrar en contacte amb la natura i amb nosaltres mateixos i així desconnectar del dia a dia. Arribarem fins al laberint de Cabrils on podrem connectar amb la seva màgia.

La biblioteca, porta del Parc: Vall Riera de Pineda, passejada de descoberta pel Parc del Montnegre-Corredor. A càrrec de l'Escola Natura del Corredor.

El punt més brillant del cel d’aquest mes és el planeta Júpiter. Després de reconèixer les constel·lacions de les quals s’envolta, ens aproximarem a ell.

Trobada i observació a l'aparcament de Marata. Reconeixerem els astres més brillants, l'estrella Polar i les constel·lacions de finals de la primavera i començament de l'estiu.

Activitats de tots tipus de caire familiar i lúdic al Castell d'Olèrdola. Acampada, menjars populars, jocs, actuacions i un llarg etcètera contribueixen a l'èxit d'aquest esdeveniment anual.

La història de l’esquirolet del parc. Un itinerari a través d’un conte per als més petits de casa. Anirem descobrint el camí amb les diferents aventures del nostre amic Oriol, l’esquirol.

No us perdeu el Mercat d'herbes remeieres i artesans amb la IV Mostra de Roses durant tot el cap de setmana, i la XIV Fira-Mercat i el taller de sabons, diumenge.

L'estiu s'apropa, i les bones temperatures ens conviden a sortir de nit i mirar cap al cel.

La història de l’esquirolet del parc. Un itinerari a través d’un conte per als més petits de casa. Anirem descobrint el camí amb les diferents aventures del nostre amic Oriol, l’esquirol.

Una passejada tranquil·la pels entorns del Centre d’Informació, per conèixer els valors del Parc de la mà d’un guia especialitzat.
A càrrec dels Guies del Parc.

Quatre activitats per a tothom: ruta teatralitzada 'l'Emboscada'; excursió a la Serra de l'Obac: paisatge, relleu, pou de glaç i Obac Vell; visita a les abelles amb indumentària especial; i visita vitivinícola a la Casa Nova de l'Obac.

Ruta teatralitzada inclusiva, de poc menys d'un quilòmetre i mig, que transita per part de l'itinerari "la plana del Corredor". No està adaptat, però per la configuració amable del terreny és fàcilment transitable. Per a tots els públics.

Proposem una sortida interpretada per reflexionar sobre el futur del nostre entorn i com pot afectar el canvi climàtic als nostres boscos. A càrrec de Patricia Rovira, biòloga, educadora ambiental especialitzada en temes de sostenibilitat.
Mostrando el intervalo 1 - 14 de 14 resultados.
Recibe nuestros boletines de Parques, suscríbete a la agenda y al Informativo
Envíanos tus sugerencias, opina y visita nuestras redes sociales
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad