caes

Bienvenidos

Desde 1992, Viu el parc (Vive el parque) acerca la cultura y la parte lúdica a los espacios naturales. El programa, organizado por la Gerencia de Servicios de Espacios Naturales de la Diputación de Barcelona, ​​abarca diez de los trece espacios de la Red de Parques Naturales.

Desde que se inició en el Parque Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, se ha convertido en una referencia de las actividades culturales que se llevan a cabo en los parques naturales. Actividades artísticas, literarias, educativas y de divulgación del patrimonio natural y cultural, se llevan a cabo tanto en el interior del parque como en los municipios que forman parte del mismo.

Una oportunidad magnífica para descubrir en familia todas las vertientes de los parques así como su rico patrimonio natural y cultural.

Viu el parc también desarrolla un programa escolar que se dirige a los niños de 5º de primaria de las escuelas del ámbito de cada parque.


Próximas actividades

 
< Octubre 2026 >
lu ma mi ju vi sa do
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Mostrando el intervalo 1 - 5 de 5 resultados.

  • Passejades guiades
CIMA

Itinerari guiat per un dels racons més bonics del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac. Qui eren els bandolers i per què actuaven en aquest territori? Us convidem a descobrir la seva història.

18/10/2026
11 h
Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac
Terrassa
  • Sant Llorenç-Obac
  • Cursos i tallers
@TriviumCultura

En aquesta sessió els participants exploraran les possibilitats estètiques dels materials orgànics. A partir de la recol·lecció i la manipulació d’elements naturals, cada infant construirà un insecte inventat, treballant la psicomotricitat fina i el respecte pel medi ambient. És una activitat que fomenta la lliure expressió i ens ensenya a reutilitzar el que el bosc ens ofereix.

18/10/2026
10.30 h
Centre Cívic
Tavèrnoles
  • Guilleries-Savassona
  • Cursos i tallers
@TriviumCultura
La natura ens ofereix infinitat de colors I formes, moltes les trobem a la vida quotidiana. Reflexionem una mica sobre la importància de la natura, i fem-ho elaborant un mandala jugant amb la repetició i amb les formes geomètriques que propicien la concentració i calmen la ment. A partir d’un esquema bàsic i de diferents models de mostra dibuixarem el nostre mandala sobre un suport de fusta i l’omplirem encolant llavors, fulles, pedres… fins a aconseguir un mandala acolorit que ens podrem emportar a casa.
18/10/2026
12.30 h
Centre Cívic
Tavèrnoles
  • Guilleries-Savassona
  • Cursos i tallers
@TriviumCultura
A partir de la música i d’una colla d’instruments fets amb materials d’allò més divers i amb criteris arqueològics, la Joglaressa ens portarà de viatge cap a les llengües, les eines o la literatura de l’Edat Mitjana: pel camí trobarem dones trobadores, guaites de castells, pastors, viatgers, alguna ovella i fins i tot un voltor.
Al final, els participants podran interactuar amb els instruments.
18/10/2026
12 h
Plaça de l'Església, al costat Església
Dosrius
  • Montnegre-Corredor
  • Recitals

Recital poètic familiar a càrrec d’Olga Colomer i Falguera i Raimon Portell amb acompanyament musical a càrrec de Max Soler, de Taller de músics.

18/10/2026
12 h
Plaça del Castell
Castellet
  • Foix

Mostrando el intervalo 1 - 5 de 5 resultados.

No se ha configurado ninguna vista a mostrar.

Infórmate

 

Poesía en los parques

Vídeos d'Òpera als parcs

Ópera en los parques

No se ha configurado ninguna vista a mostrar.

Parques en concierto

 

25 años de Viu el parc

icona contacte

Viu el parc
665 856 096 (feiners, de 9 h a 17 h)
viuelparc@diba.cat 


 


butlletí gaudim

Sugerencias, opinión
y redes sociales