Capçalera agenda

El Camí Ral i el Castell Nou de Llinars

Ajuntament Llinars del Vallès

Horari d'inici: 9.30 h

Lloc: Recorregut d’anada i tornada entre Llinars del Vallès i Sant Antoni de Vilamajor pel Camí Ral. També es visitarà el Castellnou de Llinars.

Llinars del Vallès

Lloc de trobada: Ajuntament de Llinars del Vallès

Organitzadors: Xarxa de Parcs Naturals

Telèfon: 934 727 670

A/e: p.montnegre@diba.cat

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Accés: de pagament

Preu: Adults, 3 euros; menors, entre sis i dotze anys, 2 euros. 10% de descompte per a famílies nombroses i per als membres del Cercle de Voluntaris dels Parcs Naturals

Descripció:

Amb aquesta passejada resseguirem les traces dels nostres ancestres al llarg de l’històric Camí Ral que comunicava Llinars del Vallès i Sant Antoni de Vilamajor. Un recorregut amable pels paisatges suaus del Baix Montseny, les terres vallesanes que enllacen la muntanya de baix i la de dalt.

A més, tindrem l’oportunitat de conèixer el Castell Nou, un palau renaixentista recentment adquirit per l’Ajuntament de Llinars del Vallès.

Durada: 4 h. Distància: 6 km

Requisits activitat:

Cal inscripció prèvia a enc@pangea.org o al tel. 937 955 405

Cal dur calçat còmode per caminar i cantimplora amb aigua.

Si el temps no permet fer l’activitat en bones condicions, s’anul·larà la sortida.

Categories: Visites guiades, Passejades, Montnegre-Corredor, Itineraris guiats, general,

InfoRelacionadaPortlet