El programa anual Paseos guiados son salidas que se dirigen a un público general y familiar que permiten conocer, de la mano de expertos conocedores del territorio, el rico patrimonio natural y cultural de los espacios naturales de la Red de Parques Naturales. Hay salidas de observaciones nocturnas, de aves migratorias y aves nidificantes, salidas dedicadas al paisaje geológico, a la fauna y la flora, y salidas de descubrimiento del patrimonio construido y de la huella del ser humano en el territorio.
Pueden descarregarse el PDF del programa completo o resumido, o consultar el calendario por fecha y parque que se encuentra más abajo.
(Próximamente se publicarán los programas del resto de parques).
Itinerari circular en què veurem tots els elements geològics que configuren un carst, alhora que descobrirem com vivien en el passat els habitants del massís del Garraf.
Una passejada tranquil·la pels camins que envolten el nucli de Sant Martí del Brull en què compartirem els records d’algú que els ha vist canviar durant els darrers cinquanta anys.
La primavera és una època molt interessant per observar ocells. En aquesta passejada, el biòleg Israel Estopà, ens introduirà a l'ornitologia a l'entorn de Granera.
Recorregut a peu per diversos paratges de Granera durant el qual coneixerem plantes silvestres i els seus usos medicinals i gastronòmics. Tots els diumenges.
24/04/2022
11 h
Sortida des del Casal-Punt d'Informació Camí de la Clota Granera
S’acosta Sant Jordi i hem d’estar ben preparats! Farem una passejada pels entorns de Cal Ganxo per conèixer el massís del Garraf i aprofitarem per recollir elements naturals amb els quals farem un bonic punt de llibre.
23/04/2022
11 h
Centre d’Activitats Ambientals Cal Ganxo Castelldefels
Itinerari inclusiu i teatralitzat que es realitza al llarg del recorregut adaptat de la font del Frare. De la mà de personatges singulars, els participants faran un viatge a través dels sentits, les sensacions i les emocions.
23/04/2022
12 h
Centre d'Informació Can Casades Ctra. BV-5114 de Sant Celoni a Viladrau, km 21 Santa Fe de Montseny
Visita a la capella de Santa Cecília on podrem contemplar les pintures romàniques que s’hi conserven i els elements arquitectònics contemporanis de les pintures.
Itinerari per conèixer les històries dels maquis a Sant Llorenç, com la de Marcel·lí Massana "Panxo" i els fets que van ocórrer a Casa-saies i a la casa del Flequer.
Passejada guiada pel sector oriental del terme de Sant Vicenç de Castellet per gaudir del patrimoni natural, històric i cultural de Vallhonesta, centrant-nos en l'extracció i els usos de la pedra.
17/04/2022
10 h
Vallhonesta, Sant Vicenç de Castellet Sant Vicenç de Castellet
Presentació de la Fundació Miranda i passejada guiada per anar a trobar els cavalls a les pastures. Un matí en plena natura per conèixer la tasca dels cavalls lliures al Parc del Garraf.
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad