El programa anual Paseos guiados son salidas que se dirigen a un público general y familiar que permiten conocer, de la mano de expertos conocedores del territorio, el rico patrimonio natural y cultural de los espacios naturales de la Red de Parques Naturales. Hay salidas de observaciones nocturnas, de aves migratorias y aves nidificantes, salidas dedicadas al paisaje geológico, a la fauna y la flora, y salidas de descubrimiento del patrimonio construido y de la huella del ser humano en el territorio.
Puedes descarregarte el PDF del programa completo o resumido, o consultar el calendario por fecha y parque que se encuentra más abajo.
Hi haurà una xerrada introductòria per conèixer el món de les abelles, a càrrec d'un apicultor de la zona, i un taller per elaborar espelmes naturals amb cera d'abella.
Excursió fins el puig de les Agulles, on podrem gaudir d'espectaculars vistes panoràmiques del Garraf i el Delta del Llobregat.Dificultat mitjana. Distància total 8 km aprox.
Ruta pel Parc d'Olèrdola per descobrir bonics paisatges i belles panoràmiques, així com alguns elements patrimonials (construccions de pedra seca, balmes, restes arqueològiques, etc.)
Itinerari fins les entranyes de la cova Negra, d'uns 25 metres de llargada. Després d'una gatera d'uns 5 metres, gaudirem de la bellesa de les formacions calcàries de la sala principal.
11/10/2015
11 h.
Granja Escola Can Pere de la Plana Sant Pere de Ribe
Us proposem d'anar a conèixer dos dels elements que formen part de la gran diversitat de llegat patrimonial del massís de Sant Llorenç del Munt i la serra de l'Obac..
Itinerari fins les entranyes de la cova Negra, d'uns 25 metres de llargada. Després d'una gatera d'uns 5 metres, gaudirem de la bellesa de les formacions calcàries de la sala principal.
11/10/2015
11.00 h.
Granja Escola Can Pere de la Plana Sant Pere de Ribe
El poble de Sant Julià de Vilatorta és un museu a l'aire lliure d'arquitectura modernista i noucentista. La Ruta s'atura davant d'un gran nombre d'edificis.
Organismes que discorren pel substrat on viuen, els fongs, han dissenyat al llarg del seu procés evolutiu fantàstics aparells fructífers de colors i formes molt variades: els bolets.
Itinerari que podeu fer amb els més menuts de la família pels voltants de La Pleta. Inclou el passi d'un audiovisual del Parc del Garraf i recursos didàctics.
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad