Jornadas y cursos
En el calendario podéis encontrar las jornadas y cursos programados.

En el calendario podéis encontrar las jornadas y cursos programados.
Mostrando el intervalo 1 - 6 de 6 resultados.

Amb motiu dels “30 anys del seguiment de la migració al Garraf“ es farà una observació des d’un mirador a prop de la Pleta i una xerrada per poder veure i conèixer aquest fantàstic espectacle.

Congrés dirigit a totes les persones i organitzacions que tenen interès a ampliar el coneixement i la capacitat de conservació i valorització de la natura en general, i dels boscos d’alt valor ecològic en particular.

El Parc del Garraf organitza una jornada tècnica d’experts en migracions, en què també es ret homenatge als col·laboradors i voluntaris que han fet possible aquest seguiment durant 30 anys.

En el marc de la Setmana del Bosc, fira dedicada al bosc amb demostracions, venda de productes, xerrades, activitats infantils, sortides de coneixement del territori i moltes coses més.

El proper dimecres 23 d'octubre a les 18h a la Masia de Can Comas es farà una jornada sobre l'aplicació del nou Decret 1523/2019 de fertilització al Parc Agrari del Baix Llobregat que ja ha entrat en vigor.
Mostrando el intervalo 1 - 6 de 6 resultados.
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad