CAESEN

Navegació

Garraf

Centre de Documentació del Parc del Garraf. Gavà

La Diputació de Barcelona i l'Ajuntament de Gavà van signar el 1990 un conveni de col·laboració per a la creació del centre de documentació del parc que inicialment es va instal·lar al Museu de Gavà i que des de desembre de 2005 es troba al Centre d'Història de la Ciutat.

Actualment, s'hi apleguen més de tres mil documents entre llibres, articles, revistes, fotografies, gravats, documents sonors i dibuixos sobre aspectes naturalístics i historicoculturals.

A més, el Museu, mitjançant el seu programa d'activitats, potencia i realitza tasques de recerca, campanyes arqueològiques i treballs d'investigació sobre el massís del Garraf i dels municipis veïns, vetlla per la defensa del patrimoni històric de la comarca i ofereix diversos programes d'educació ambiental per a escoles i adults.

La seva base de dades bibliogràfiques es pot consultar per Internet [catàleg col·lectiu]

Horari : de dilluns a divendres de 10 a 14 h i dimarts de 16:30 a 18:30 h; juliol de dilluns a divendres de 10 a 14 h; agost tancat
Adreça postal:
Centre d'Història de la Ciutat