El programa anual Passejades guiades són sortides que s'adrecen a un públic general i familiar que permeten conèixer, a través del guiatge d'experts coneixedors del territori, el ric patrimoni natural i cultural dels espais naturals de la Xarxa de Parcs Naturals. Hi ha sortides d'observacions nocturnes, d'aus migratòries i aus nidificants, sortides dedicades al paisatge geològic, a la fauna i la flora, i sortides de descoberta del patrimoni construït i de la petjada de l'ésser humà en el territori.
Podeu descarregar-vos el PDF del programa complet o resumit, o consultar el calendari per data i parc que trobareu més avall.
Què necessitem per començar a observar ocells? Com ho hem de fer perquè sigui fàcil? Començarem a practicar observant i escoltant els ocells més comuns de la serralada Litoral.
Diferents colors, diferents roques, diferents èpoques. En un petit espai físic podem comprimir la història de milions d’anys. Itinerari curt amb desnivell fàcil de fer.
Passejada tradicional i agradable que permet conèixer i contrastar les humides bagues de la Vallalta, gaudir de les envistes del mar i descobrir el solell sec i eixut que davalla vers Canet.
18/03/2023
9.30 h
Recorregut: Sant Iscle – Sot de Can Torrús – Venteveio – Pedracastell – Collsafiguera – Turó d’en Roig – Sant Iscle Sant Iscle de Vallalta
Presentació de la fundació i visita guiada per anar a trobar els cavalls a les pastures. Podreu conèixer cavalls de veritat, lliures, i saber què els agrada i què no.
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat