Parc Natural del Montseny. Reserva de la Biosfera

Navegació

Montseny

Centre d'Informació de Fogars de Montclús

AVÍS INFORMATIU: Per garantir les mesures de seguretat els lavabos públics, els jocs infantils, el servei de bar i les taules de pícnic estaran tancats.

Inaugurat l'any 2005, el Centre d'Informació de Fogars de Montclús es gestiona en col·laboració amb l'Ajuntament de Fogars de Montclús. En aquest centre d'informació es poden trobar publicacions relacionades amb el parc i altres productes d'artesania locals. A l'exterior de l'edifici hi ha l'exposició permanent 'El Montseny és una muntanya' i també disposa d’una zona de pícnic controlada  amb parc infantil i servei de bar-cafeteria.

Des del setembre 2017, el centre compta amb recursos digitals i interactius: una pantalla tàctil que dona informació de les activitats dels municipis del Montseny, dels itineraris senyalitzats, dels restaurants i allotjaments adherits a la Carta Europea de Turisme Sostenible on es pot dormir i menjar, i dels serveis de guies. A banda també hi ha informació sobre el temps i un enllaç a la web Ornitho.cat que informa sobre quins ocells són presents al massís. Els continguts estan disponibles en català i castellà.

Al seu costat s’ubica un videowall format per tres pantalles verticals d’alta resolució en què es projecten vídeos divulgatius dels Parc Natural del Montseny i Reserva de la Biosfera, que s’alterna amb avisos i notícies d’interès per als visitants. També, i com a fet destacat original, el videowall té efectes de realitat augmentada d’entreteniment per als visitants.

Finalment, el centre d’informació disposa també de WiFi i recompte de persones informatitzat.

Horari : Feiners, caps de setmana i festius,de 10 a 15 h. Dimecres tancat
Adreça postal: