Parc Natural del Montseny. Reserva de la Biosfera

Navegació

Montseny

Museu Etnològic del Montseny. La Gabella

En aquest museu es recullen restes arqueològiques i s'informa sobre l'evolució de l'ocupació humana al Montseny. Està especialment documentat en aspectes demogràfics de la societat agrícola i forestal del Montseny i del procés d'industrialització dels municipis de la zona oriental del massís.

Instal·lacions

Activitats educatives

El Museo Etnológic del Montseny és un centre de conservació, exposició i difusió del patrimoni cultural del massís del Montseny. Per acomplir aquesta darrera característica, el museu ofereix als visitants una sèrie de visites i activiatats pedagògiques per difondre els aspectes culturals del massís. L'oferta es divideix en visites guiades, itineraris 'Viu el Montseny' i els tallers i activitats pedagògiques, en les quals pren sempre rellevància la relació que s'estableix entre l'home i el medi. Les propostes s'ofereixen al públic adult i escolar (primària i secundària), i a centres d'educació i atenció especial, tot adaptant-se al tipus d'usuari.

Tallers i activitats pedagògiques

Disposeu d'un retallable per muntar una reproducció del Castell de Montsoriu. Us animem a descarregar-vos-el.

Itineraris

• Viu el Montseny: Montseny industrial, Montseny Monumental, Montseny Natural, Montseny Poètic i Montseny Rural

Visites guiades

• El Museu Etnològic, El Jardí Dendrològic del Roquer, El castell de Montsoriu, La riera d'Arbúcies, Itinerari Rusiñol, La farga del Roquer, visites guiades a les exposicions temporals del museu.

Equip gestor:
Ajuntament d'Arbúcies.

Horari : Obert tot l'any, excepte el 25 de desembre i l'1 de gener, de dimarts a divendres, d'11 a 14 h i de 17 a 20 h; dissabtes i diumenges d'11 a 14 h i de 16:30 a 19 h. Visites concertades per a grups.
Adreça postal:
Major, 6