caes

Paseos guiados 2026


El programa anual Paseos guiados son salidas que se dirigen a un público general y familiar que permiten conocer, de la mano de expertos conocedores del territorio, el rico patrimonio natural y cultural de los espacios naturales de la Red de Parques Naturales. Hay salidas de observaciones nocturnas, de aves migratorias y aves nidificantes, salidas dedicadas al paisaje geológico, a la fauna y la flora, y salidas de descubrimiento del patrimonio construido y de la huella del ser humano en el territorio.

Pueden descarregarse el PDF del programa completo o resumido, o consultar el calendario por fecha y parque que se encuentra más abajo. 

(Próximamente se publicarán los programas del resto de parques).


 

Espacio Natural de les Guilleries-Savassona
Espacio Natural de Les Guilleries-Savassona


Programa completo (PDF)

Programa resumido (PDF)


Parque de la Serralada de Marina. Paseos guiados 2026
Parque de la Serralada de Marina


Programa completo (PDF)

Programa resumido (PDF)


Parque de El Montnegre i el Corredor. Paseos guiados 2026

Parque de El Montnegre i el Corredor


Programa completo (PDF)

Programa resumido (PDF)


< Mayo 2019 >
lu ma mi ju vi sa do
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mostrando el intervalo 1 - 6 de 6 resultados.

  • Passejades guiades
  • Itineraris guiats
Iñaki Relanzón

Passejant pels camins i boscos que hi ha a la vora de la població de Mura, descobrirem algunes de les espècies més singulars d’aquesta família de flors tan boniques.

12/05/2019
A concretar
Parc Natural de Sant Llorenç del Munt
Mura
  • Sant Llorenç-Obac
  • Cursos i tallers
  • Passejades guiades
Wikimedia Commons

Explicació de la presència del teixó a l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona i caminada per l'itinerari senyalitzat de Lledoners per a l'observació de teixoneres.

12/05/2019
11 h
Sala de Plens de l'Ajuntament de Folgueroles
Plaça Mossèn Cinto Verdaguer, 2
Folgueroles
  • Guilleries-Savassona
  • Passejades guiades
  • Astronomia
  • Itineraris guiats
Carles Schnabel

Des de l’Observatori situarem els planetes a escala. Prendrem consciència de l’espai interplanetari i de com es veuen Sol i els planetes des de qualsevol altre. A raó d’un milió de quilòmetres a cada passa gaudirem del magnífic entorn natural del Garraf.

12/05/2019
10 h
Observatori Astronòmic del Parc del Garraf
Camí d'Olivella a Plana Novella km 3,5 (davant de l'Escola de Natura de Can Grau).
Olivella
  • Garraf
  • Passejades guiades
  • Visites guiades
  • Itineraris guiats
J.M. Riera (ENC)

De Pineda cap al Montnegre, tot seguint la riera, hi ha un mosaic paisatgístic d’erms, conreus i bosquines amb interessants punts d’observació d’ocells gràcies a la combinació d’espais oberts i forestals.

12/05/2019
8 h
Passejada per l’entorn de Pineda amb l’objectiu de descobrir la vida secreta dels ocells. Es recomana portar binocles i una guia d’ocells
Pineda de Mar
  • Montnegre-Corredor
  • Passejades guiades
  • Visites guiades
  • Itineraris guiats
Quatre Passes

Diverses proves i jocs amagats pel poble de Castellet i el seu entorn us faran descobrir quines plantes, ocells i altres animals viuen al voltant del pantà i el Parc del Foix. Orienteu bé el mapa i les trobareu!

12/05/2019
11 h
Castellet
08729 Castellet i la Gornal
  • Foix
  • Passejades guiades
  • Visites guiades
  • Itineraris guiats
  • Educació ambiental
ADEMC

Itinerari guiat per identificar les plantes que les àvies del Montseny feien servir per obtenir els remeis casolans, i  que ens aproparan al seu món, tan diferent ja del nostre.

12/05/2019
10 h
Entorns del Montseny
Sant Esteve de Palautordera
  • Montseny

Mostrando el intervalo 1 - 6 de 6 resultados.

butlletí gaudim

Suscríbete
a nuestros boletines

Recibe nuestros boletines de Parques, suscríbete a la agenda y al Informativo

butlletí gaudim

Sugerencias, opinión
y redes sociales

Envíanos tus sugerencias, opina y visita nuestras redes sociales