caes

Paseos guiados 2026


El programa anual Paseos guiados son salidas que se dirigen a un público general y familiar que permiten conocer, de la mano de expertos conocedores del territorio, el rico patrimonio natural y cultural de los espacios naturales de la Red de Parques Naturales. Hay salidas de observaciones nocturnas, de aves migratorias y aves nidificantes, salidas dedicadas al paisaje geológico, a la fauna y la flora, y salidas de descubrimiento del patrimonio construido y de la huella del ser humano en el territorio.

Pueden descarregarse el PDF del programa completo o resumido, o consultar el calendario por fecha y parque que se encuentra más abajo. 

(Próximamente se publicarán los programas del resto de parques).


 

Espacio Natural de les Guilleries-Savassona
Espacio Natural de Les Guilleries-Savassona


Programa completo (PDF)

Programa resumido (PDF)


Parque de la Serralada de Marina. Paseos guiados 2026
Parque de la Serralada de Marina


Programa completo (PDF)

Programa resumido (PDF)


Parque de El Montnegre i el Corredor. Paseos guiados 2026

Parque de El Montnegre i el Corredor


Programa completo (PDF)

Programa resumido (PDF)


< Diciembre 2020 >
lu ma mi ju vi sa do
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Mostrando el intervalo 1 - 5 de 5 resultados.

  • Passejades guiades
  • Itineraris guiats
  • Educació ambiental
Aula BGT

Seguint unes proves pel bosc, arribarem al cau dels tions, on cada tió tindrà el nom de la seva família, per portar-lo a casa i cuidar-lo bé fins al dia més esperat. Podeu fer-nos arribar els vostres tions o reservar-ne a un de nou (20 €).

13/12/2020
10.00 h
  • Litoral
  • Passejades guiades
  • Itineraris guiats
Parc de Sant Llorenç

Isaac Camps, geòleg i divulgador, ens explicarà com els agents geològics han esculpit la roca i han originat aquestes espectaculars cascades i gorgs. 

13/12/2020
11 h
Monistrol de Calders
Monistrol de Calders
  • Sant Llorenç-Obac
  • Passejades guiades
  • Visites guiades
  • Itineraris guiats
Via Penedès

Voleu introduir els nens en la màgia del tió? El cercarem en un recorregut pel bosc, durant el qual en coneixerem l’origen, en seguirem els rastres, veurem què mengen i les pistes que deixen. Els nens faran un petit tionet per endur-se.

13/12/2020
11 h
Bosc d’Olèrdola
Olèrdola
  • Olèrdola
  • Passejades guiades
  • Visites guiades
  • Itineraris guiats
  • Educació ambiental
ADEMC

Caminada per l’antic camí que unia Montseny amb Montseny d’Amunt. Reviurem com era la vida abans de l’arribada de l’electricitat, de les carreteres, quan no hi havia telèfon ni cotxes… Quan s’anava a peu a tot arreu i quan les esglésies eren el lloc de reunió de la gent.

13/12/2020
10 h
Entorns del Montseny
Sant Esteve de Palautordera
  • Montseny

Mostrando el intervalo 1 - 5 de 5 resultados.

butlletí gaudim

Suscríbete
a nuestros boletines

Recibe nuestros boletines de Parques, suscríbete a la agenda y al Informativo

butlletí gaudim

Sugerencias, opinión
y redes sociales

Envíanos tus sugerencias, opina y visita nuestras redes sociales