caes

Paseos guiados 2026


El programa anual Paseos guiados son salidas que se dirigen a un público general y familiar que permiten conocer, de la mano de expertos conocedores del territorio, el rico patrimonio natural y cultural de los espacios naturales de la Red de Parques Naturales. Hay salidas de observaciones nocturnas, de aves migratorias y aves nidificantes, salidas dedicadas al paisaje geológico, a la fauna y la flora, y salidas de descubrimiento del patrimonio construido y de la huella del ser humano en el territorio.

Pueden descarregarse el PDF del programa completo o resumido, o consultar el calendario por fecha y parque que se encuentra más abajo. 

(Próximamente se publicarán los programas del resto de parques).


 

Espacio Natural de les Guilleries-Savassona
Espacio Natural de Les Guilleries-Savassona


Programa completo (PDF)

Programa resumido (PDF)


Parque de la Serralada de Marina. Paseos guiados 2026
Parque de la Serralada de Marina


Programa completo (PDF)

Programa resumido (PDF)


Parque de El Montnegre i el Corredor. Paseos guiados 2026

Parque de El Montnegre i el Corredor


Programa completo (PDF)

Programa resumido (PDF)


< Marzo 2019 >
lu ma mi ju vi sa do
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Mostrando el intervalo 1 - 6 de 6 resultados.

  • Passejades guiades
  • Rutes, travesses i marxes
Àngel Marginedas

El morro del Quer és un mirador natural que ens ofereix unes vistes fantàstiques del Bisaura, el veïnat de Llaés, amb el castell i les Baumes, i una panoràmica de 360º des del Montseny fins al Ripollès i la Cerdanya, passant pel Pedraforca i el Cadí. 

17/03/2019
8.15 h pels que no han fet mai marxa nòrdica i 8.45 h pels que ja n'han fet
Voltants de Vidrà i de Santa Maria de Besora
Vidrà i Santa Maria de Besora
  • Montesquiu
  • Passejades guiades
  • Itineraris guiats
Verònica Huguet

Passejada guiada pel sector oriental del terme de Sant Vicenç de Castellet per gaudir del patrimoni natural, cultural i històric de la vall de Vallhonesta. Pujada pel camí dels Maquis i retorn per la carena dels Noguerets, amb vistes al veïnat de Vallhonesta.

17/03/2019
10 h
Vallhonesta, Sant Vicenç de Castellet
Sant Vicenç de Castellet
  • Sant Llorenç-Obac
  • Passejades guiades
  • Visites guiades
  • Itineraris guiats
J.M. Riera (ENC)

El Maresme és granític, de roques cristal·lines dures. La pluja, la humitat, el vent i la calor transformen el granit en terrer o sauló. És per això que algunes activitats a la muntanya posen en perill el sòl i els boscos costeruts.

17/03/2019
9 h
Can Rosell – Collsacreu – Parent Rost – Sobirans – Can Rosell
Arenys de Munt
  • Montnegre-Corredor
  • Passejades guiades
  • Visites guiades
CIMA

Us proposem d'anar a conèixer dos dels elements que formen part de la gran diversitat de llegat patrimonial del massís de Sant Llorenç del Munt i la serra de l'Obac.

17/03/2019
11 h
Casa Nova de l'Obac
Terrassa
  • Sant Llorenç-Obac
  • Passejades guiades
  • Visites guiades
  • Itineraris guiats
  • Educació ambiental
Joan Mercader

Recorregut per veure una poua de neu. Pous i poues que des del Montseny proveïen de gel a Barcelona. Amb aquesta caminada resseguirem camins enmig de la muntanya que servien per fer aquesta activitat tan dura i no tan llunyana.

17/03/2019
10 h
Entorns del Montseny
Viladrau
  • Montseny
  • Passejades guiades
  • Itineraris guiats
Fundesplai

Passejada al llarg de l’itinerari sensorial de Can Grau, de pendent suau i accessible per a persones amb mobilitat reduïda. En acabar, farem un taller de bossetes d’olor.

17/03/2019
11 h
Escola de Natura Can Grau
Olivella
  • Garraf

Mostrando el intervalo 1 - 6 de 6 resultados.

butlletí gaudim

Suscríbete
a nuestros boletines

Recibe nuestros boletines de Parques, suscríbete a la agenda y al Informativo

butlletí gaudim

Sugerencias, opinión
y redes sociales

Envíanos tus sugerencias, opina y visita nuestras redes sociales