Notícies d'activitats vinculades a la conservació de la biodiversitat

Montseny Van consolidar-ne els marges amb pals i fustes

Els voluntaris restauren l'hàbitat de ribera, al Parc Natural del Montseny

Voluntaris participants. Autor: Cercle Voluntaris
25/11/2019

Una trentena de voluntaris van dedicar el matí del dissabte 16 de novembre a realitzar tasques de recuperació de l’hàbitat de ribera a l’interior del Parc Natural i Reserva de la Biosfera del Montseny.

Montseny Els dies 12 i 13 d'octubre a Girona

XVII Jornades Herpetològiques Catalanes

XVII Jornades. Autor: Societat Herpetològica
24/11/2019

En el marc d'aquestes XVII Jornades, el tritó del Montseny va tenir un paper important perquè va ser el protagonista de dues ponències.

Xarxa de Parcs Naturals Van ser lliurats el dissabte 23 de novembre a Sant Andreu de la Barca

L'ADF de Matadepera i la Federació d'ADF del Penedès Garraf guanyen els Premis de Prevenció d'Incendis Forestals

Premiats. Autora: Judit Contreras / Diputació Barcelona
24/11/2019

Els Premis de Prevenció d’Incendis Forestals 2019 de la Diputació de Barcelona han guardonat l’Agrupació de Defensa Forestal de Matadepera pel projecte sobre l'ampliació de les zones d’actuació del Pla de prevenció d’incendis forestals del municipi; i la Federació d’ADF del Penedès Garraf, pel projecte 'El bosc i l’hort de les escoles'. Els premis s’han lliurat el dissabte 23 de novembre al Teatre Núria Espert de Sant Andreu de la Barca en un acte que ha estat presidit per la presidenta de la Diputació de Barcelona, Núria Marín, acompanyada per l’alcalde de Sant Andreu de la Barca, Enric Lloca.

Garraf | Xarxa de Parcs Naturals | Diputació de Barcelona Es duran a terme diverses accions durant l'any

Campanya 'AvanCEM per una platja neta!' organitzada pel Centre d'Estudis del Mar de Sitges

'AvanCEM per una platja neta!'. Autor: CEM
24/11/2019

El Centre d’Estudis del Mar (CEM) de Sitges, equipament d'educació ambiental de la Diputació de Barcelona amb més de trenta anys de treball en els àmbits de la recerca, l’educació i la gestió del litoral, ha posat en marxa la campanya  'AvanCEM per una platja neta!' que combina divulgació, ciència ciutadana i voluntariat ambiental i s’emmarca en el programa de Promoció de la participació i de voluntariat ambiental en el litoral, gestionat per l’Oficina d’Educació i Promoció Ambiental de la Diputació de Barcelona.

Guilleries-Savassona Els investigadors rebran 5.000 euros per desenvolupar el seu treball

Un projecte sobre carnívors guanya el Primer Premi de Recerca Guilleries

Fototrampeig a Guilleries. Autor: Ferran Sayol
24/11/2019

El Jurat del Premi Guilleries, reunit a Sant Hilari Sacalm el dijous 7 de setembre, va acordar atorgar el I Premi Guilleries 2019 al projecte de recerca ‘Estudi de la comunitat de carnívors de les Guilleries: estat de les poblacions i factors que les influencien’, que promou la Càtedra interuniversitària de l'Aigua, Natura i Benestar.

Xarxa de Parcs Naturals | Diputació de Barcelona Amb la participació del diputat delegat d'Espais Naturals, Josep Tarín, i el director del programa Parc a taula, Xavier Roget

Reunió del Comitè Director de la Xarxa Productes de la Terra

Instant de la reunió. Autor: XPN
22/11/2019

El dijous 14 de novembre, es va reunir a l’edifici Can Serra de la Diputació de Barcelona el Comitè Director de la Xarxa Productes de la Terra, l’òrgan de govern amb representació política presidit per Eva Menor, presidenta de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic Local.

Collserola Trobareu tota la informació al web del Parc Natural

Actualització del mapa de camins per a activitats autoritzades

Nou mapa de camins. Autor: CPNSC
21/11/2019

S'edita una nova versió del mapa de camins disponibles per a la realització d’activitats fisicoesportives al Parc Natural de la Serra de Collserola.

S'estan mostrant 11 - 20 de 20 resultats.

interest