El Centre de visitants de la Garriga, nou punt d'informació del Parc Natural del Montseny
Font de la informació: Parc Natural del Montseny
Categoria: Montseny, general,
Tags: passejades, informació, rutes,

El Centre de Visitants. Autor: ALG
La Garriga compta amb un nou Punt d'informació del Parc Natural del Montseny gràcies al conveni signat entre l'Ajuntament de la Garriga i el parc el juny passat. Es tracta del Centre de Visitants de la Garriga, l'antic safareig municipal, un edifici modernista situat al costat del riu Congost, a la Carretera Nova número 46.
L'equipament està gestionat per l'Ajuntament de la Garriga en conveni amb la Diputació de Barcelona. Funciona com a Punt d'informació municipal (interpretació del patrimoni i història locals) i també s'ofereix informació dels serveis i equipaments del Parc Natural del Montseny. A més, l'espai presenta una exposició sobre l'evolució del poble de la Garriga des de l'època romana fins a l'actualitat.
Entre els itineraris que es poden fer pel Montseny des de la Garriga destaca el sender de petit recorregut PR-C33, que passa pels cingles de Bertí (amb grans vistes del Montseny) i s'endinsa al parc per Vallcàrquera, al Figaró.
A l'hivern (de novembre a març) obre els caps de setmana i festius de 10 a 14 h. Els estius (d'abril a octubre) els divendres i dissabtes, de 10 a 14 h i de 16 a 19 h; i festius de 10h a 14h. També es poden fer visites concertades qualsevol dia de la setmana
Font de la informació: Parc Natural del Montseny
Categoria: Montseny, general,
Tags: passejades, informació, rutes,
Rep els nostres butlletins de Parcs, subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu
Envia'ns els teus suggeriments, opina i visita les nostres xarxes socials
Aquest portal web únicament utilitza galetes pròpies amb finalitat tècnica, no recapta ni cedeix dades de caràcter personal dels usuaris sense el seu coneixement. No obstant això, conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privacitat alienes a la de la Diputació de Barcelona que vostè podrà decidir si accepta o no quan accedeixi a ells. Consulteu la nostra política de privacitat