La Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona va participar del 26 al 28 de maig a la Reunió de la Xarxa de la Carta Europea de Turisme Sostenible (CETS), celebrada a Stintino, al Parc Nacional de l'Asinara (Sardenya, Itàlia) per compartir experiències de referència vinculades als espais naturals de Catalunya. La trobada, organitzada per la Federació EUROPARC, va reunir representants d'espais naturals protegits, administracions públiques, empreses turístiques i experts de diversos països europeus per debatre els reptes i oportunitats del turisme sostenible als espais protegits. La representació de la Xarxa de Parcs Naturals va anar a càrrec de Sofia Paricio, cap de Desenvolupament Socioeconòmic i coordinadora de la Carta Europea de Turisme Sostenible als parcs de la Diputació de Barcelona, i de Clara Gassiot, tècnica d'Ús Públic i Educació Ambiental de l'Espai Natural de les Guilleries-Savassona.